دانلود مقاله بررسی علل تمايل معلمان ابتدايی به تغيير مقطع ازدوره ابتدايی به دوره متوسطه

دانلود مقاله بررسی علل تمايل معلمان ابتدايی به تغيير مقطع ازدوره ابتدايی به دوره متوسطه

0 1.7k
دانلود مقاله بررسی علل تمايل معلمان ابتدايی به تغيير مقطع ازدوره ابتدايی به دوره متوسطه

کاربر عزیز با دانلود مقاله در‌مورد بررسی علل تمايل معلمان ابتدايی به تغيير مقطع ازدوره ابتدايی به دوره متوسطه در تعداد صفحات 121 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.
جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد بررسی علل تمايل معلمان ابتدايی به تغيير مقطع ازدوره ابتدايی به دوره متوسطه ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله بررسی علل تمايل معلمان ابتدايی به تغيير مقطع ازدوره ابتدايی به دوره متوسطه را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:بررسی علل تمايل معلمان ابتدايی به تغيير مقطع ازدوره ابتدايی به دوره متوسطه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:121 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

1 بيان مسأله

در نظام آموزش و پرورش نقش عامل نيروي انساني بسيار مهم است و معلم از مهمترين عوامل موثر در رشد و توسعه كيفي و محتوي تعليم و تربيت به شمار مي‌آيد. با توجه به افزايش روز افزون تعداد دانش‌آموزان مدرسه رو به طبع نياز به جذب و نگهداري آموزگاران دوره ابتدايي بيشتر محسوس است.

بنابراين در نظام آموزشي ايران نيز بايد به امر نگهداري و استفاده بهينه از معلمان توجه بيشتري مبذول گردد چرا كه كم توجهي نسبت به اين امر مهم مسائل و مشكلات عديده‌اي را در امر آموزش به وجود مي‌آورد.از اين رو سرمايه‌گذاري در مورد نيروي انساني آموزش و پرورش به ويژه معلمان در ابعاد كمي و كيفي به مساعد ساختن محيطي تربيتي و ايجاد شرايطي كه معلم را به كار خود دلگرم كند امري اساسي است لذا نظام آموزش و پرورش بايد با استفاده صحيح از سيستم نگهداري و ايجاد انگيزه و رغبت در معلمان و اجراي طرح‌هاي مناسب جهت حل مشكلات مرتبط با آن از بروز مسائل و مشكلات آموزگاران جلوگيري نمايد...


8,000 تومان